"Farm Life Stories from Iceland" were written as emails for some friends. Now the story continues here. If you know me in real please dont let that show in your comments.

Wednesday 30 April 2014

Hommia huomiselle

1.   Testilypsy aamulla

2.   3 hiehoa opettaa kioskille

3.    juottoämpäreiden perusteellinen pesu ja rikkipurtujen tuttien vaihto



Tänään lähti Taiwanilainen helpperimme. Ajoin hänet bussille. Oli kirjoittanut meille jokaiselle erikseen pienen kirjeen kiitokseksi. Mun kirjeeseen oli laittanut että on iloinen että sai olla mun kanssa töissä ja että  todella rakastan eläimiä koska olen aina onnellinen töitä tehdessäni. Ja kiitti kun vein kattelemaan paikkoja.
   Vähän yllätti lukea semmoinen lausunto. Näytänkö aina onnelliselta töitä tehdessä? No, en varmasti, kun olen hyvinkin usein hyvinkin suutuksissani kun ei joku juttu onnistu tai toimi tai löydy ja kun tulee sontaa ja tulee sorkasta. Mutta on se totta. Olen minä onnellinen. Kaikesta suututuksesta huolimatta. Olen siellä missä haluan ollakin ja teen sitä mitä haluan tehdäkin. Rakastan tätä paikkaa ja näitä eläimiä ja ihmisiä. Vaikka olen hirveän ärsyyntynyt niihin välillä.  Ja nekin näyttäisi tykkäävän minusta. Silti.


No comments:

Post a Comment